Гарантія на кожен з товарів вказана в останньому пункті "Характеристики". Гарантійний строк вказаний у місяцях. Якщо строка "гарантія" відсутня то  товар поставляється без гарантії.

 

Як обміняти або повернути справний товар, який не підійшов, не сподобався та інше?

Повернення та обмін регулюється: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості, Закон України «Про захист прав споживачів».

Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінета Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

Для повернення або обміну:

 

  • Переконайтеся, будь ласка, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів, не рахуючи день купівлі.

  • Товар не має ознак використання і пошкоджень, в повній комплектації (як на момент придбання, разом з неушкодженою оригінальною упаковкою), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі) .

  • Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

    • Документ, що підтверджує покупку , виданий Продавцем (акт приймання-передачі / накладна / чек або інший документ Продавця, що засвідчує факт купівлі);

    • Гарантійний талон;

    • Документ, що засвідчує особу;

    • Ідентифікаційний податковий номер (ІПН);

    • Банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку.

 

  • Зв’яжиться з нами за номером телефону 067 747 72 90 або надіславши запит на електронну пошту tmtitan2012@gmail.com

  • Вам буде надана консультація щодо оформлення відповідної заяви (надано зразок), та повідомлено куди та як надіслати для повернення товар та необхідні документи.

  • Термін повернення коштів, якщо виконані усі необхідні дії та умови, регламентується ЗУ “Про захист прав споживачів”, після отримання товару та відповідної заяви. Оплата транспортних послуг та комісій банків та перевізників здійснюються за рахунок споживача та не повертаються. Повертається тільки вартість товару.

  • Якщо Ви робите обмін товару доставка в обидва боки здійснюється за наш рахунок.

     

 

У випадку поломки чи несправності товара на протязі гарантійного строка,  Ви повинні звернутися у СЦ вказаний у гарантійному талоні або повідомити нам про це за телефоном: 067 747 72 90 або на электронну пошту:  tmtitan2012@gmail.com

 

Як обміняти або повернути товар з істотним недоліком, який вийшов з ладу в гарантійний термін і не може бути відремонтований?

Повернення та обмін регулюється: Стаття 8. Права споживача при придбанні товару належної якості, Закон України «Про захист прав споживачів».


Для обміну або повернення товару в гарантійний термін в ньому має бути істотний недолік підтверджений відповідним актом сервісного центру. Звертаємо Вашу увагу, що істотний недолік це, згідно ЗУ “Про захист прав споживачів” :

12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;

  • Зв’яжиться з нами за номером телефону 067 747 72 90 або надіславши запит на електронну пошту tmtitan2012@gmail.com

  • Вам буде надана консультація щодо оформлення відповідної заяви (надано зразок), та повідомлено куди та як надіслати для обміну або повернення товар та необхідні документи.